Tingimused

Üld- ja kasutustingimused

Kasutustingimused

North|Ville (Ruumi Grupp OÜ)  veebipoe kasutustingimused:


Müügitingimuste kehtivus

  • Müügitingimused kehtivad northville.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Ruumi Grupp OÜ OÜ. (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad northville.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • Veebipood northville.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel https://www.northville.ee/tingimused/ 

Hinnad

  • Kõik kodulehe nähtavad hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Ruumi Grupp OÜ-l on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu.
  • Kui e-poes on muudetud hinda peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  • Ostetud kaupadele lisandub transpordihind välja arvatud ostudelt üle 400 EUR millel on transport Eesti piires tasuta.


Tellimuse vormistamine

  • Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Maksmineˮ.
  • Kassa lehel logige sisse või jätkake uue kliendina, täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnita tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt Maksekeskuse pangalinkide või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
  • Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 11.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.


Tellimuste eest tasumine

Toodete eest saab tasuda:

  • Swedbank, SEB, LHV pangalingi vahendusel Maksekeskuse teenust kasutades
  • Tavalise pangaülekandega arve alusel

Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 3 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.

Müügiarve saadetakse Teile e-postiga peale arve täies ulatuses tasumist.


Kauba kohaletoimetamine

Kliendil on võimalik valida kolme erineva transpodi vahel:

  • Omniva kuller – Pakk saadetakse Omniva kulleri vahendusel otse kliendi antud aadressile. Pakk jõuab peale postitamist umbes 1-3 päeva jooksul Kliendini.
  • Omniva pakiautomaat – Pakk saadetakse Omniva pakiautomaadi vahendusel Kliendi poolt valitud Omniva pakiautomaati. Pakk jõuab peale postitamist umbes 1-3 päeva jooksul Kliendini.
  • Itella SmartPost – Pakk saadetakse Itella SmartPost vahendusel Kliendi poolt valitud Itella SmartPost pakiautomaati. Pakk jõuab peale postitamist umbes 1-3 päeva jooksul.

Pakki kätte saades palume Kliendil see üle kontrollida. Defektse või praaktoote puhul palume saata pildid tootest, et välja selgitada, kas tegu on saatmisel tekkinud defektiga või praaktootega.


Kauba tagastamine

  • Kõigile E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
  • Tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
  • Tagastamis soovist peab Klient teada andma lehel http://www.northville.ee/index.php?route=account/return/add või info@northville.ee
  • Kliendile tagastatakse raha 14 päeva jooksul pärast tagastamisavalduse saamist.
  • Raha kantakse üle samale kontole millega jõudis laekumine e-poodi.
  • Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud.